ODD SATIŞ VE İLETİŞİM ÖDÜLLERİ, 2015 JÜRİSİ Ana Sayfa > Seçtiğiniz Site Kısmı > 

 

2015 JÜRİ ÜYELERİ

Fügen Toksü
Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Geçmiş Dönem Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi

Prof. Dr. Suat Gezgin

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölüm Başkanı

Prof. Dr. İbrahim Kırcova

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü Öğretim Üyesi

Dr. Cüneyt Evirgen

Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi Direktörü

İsmail Hakkı Polat

Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Medya Bölümü Öğretim Üyesi 

Haluk Sicimoğlu

Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi

Emine Pura

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi

Zehra Öney

Mobil Pazarlama Derneği (MMA) Türkiye Onursal Başkanı

Osman Hakan Turalı

Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

Melda Barkın

Reklamcılık Vakfı Başkanı

Neslihan Olcay

IAB Türkiye Başkan Yardımcısı

Egemen Atış

Brisa Ticari Ürünler Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı

Aslı Yetkin Karagül

Castrol Türkiye ve Hazar Bölgesi Pazarlama Müdürü

Ebru Özgüç

Vodafone Türkiye Kurumsal Pazarlama Direktörü

Yeşim Öztekin

Google Türkiye Ajans İlişkileri Müdürü

Ödül jürisi iletişim sektörünün deneyimli isimlerinden oluştu

Gladyatör Ödülleri’nin altıncı yılında değerlendirme, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Geçmiş Dönem Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Fügen Toksü başkanlığındaki saygın akademisyenlerden ve iletişim sektörünün deneyimli isimlerinden oluşan jüri tarafından yapıldı.

Fügen Toksü

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Geçmiş Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden sonra İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü’nde MBA yaptı. MESS İşveren Sendikası’nda Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü görevinde bulundu. Toksü ve Chase Halkla İlişkiler Şirketi’ni kurdu. “Altın Örümcek” ödüllü www.otoalsat.comotomotiv e-ticaret sitesini ve www.halklailiskiler.com iletişim portalını kurdu. Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Yönetim Kurulu Başkanlığı ertesi Yönetim Kurulu Üyesi olarak devam ediyor. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Türkiye Medya ve İletişim Meclisi Başkan Yardımcılığı ve İnternet Medyası Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı ve KALDER-Türkiye Kalite Derneği Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini üstlendi. Türkiye Gazeteciler Cemiyeti ve Ekonomi Gazetecileri Derneği Üyesi ve sarı basın kartı sahibidir. Yayınlanmış iki ders kitabı ve bir uluslararası tebliği bulunuyor. İ.Ü İletişim Fakültesi'nde halkla ilişkiler ve yüksek lisans dersi veriyor.www.halklailiskiler.com sitesinde iletişim ve marka yazıları yazıyor.

 

Prof. Dr. Suat Gezgin

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölüm Başkanı

Aix Marseille Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji –Etnoloji lisansını, Pierre et Marie Curie Paris VI Üniversitesi Antropoloji ve Prehistorya anabilim dalında tamamladı. Aix-Marseille Ünıversitesi’nde asistan, başasistan ve doçentlik kadrolarında görev aldı. Hürriyet Gazetesi Dış Haberler Servisi’nde çalıştı. 20 yıl Fransa deneyiminden sonra Türkiye’ye döndü. Gezgin,1994-2000 arasında Dekan Yardımcılığı, Gazetecilik Bolüm Başkanlığı, 2000-2010 arasında Dekanlık ve Bölüm Başkanlığı görevinde bulundu. Fransa ve Türkiye’de Bilim İnsanı ödülleri bulunan Gezgin, halen İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde görevini sürdürüyor, Galatasaray ve Bilim Üniversitesi’nde dersler veriyor.

 

Prof. Dr. İbrahim Kırcova

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü Öğretim Üyesi

İnternette Pazarlama, E-Devlet ve Ekonomiye Etkileri, İnternette B2B Pazarlama kitaplarının yazarı. Otomotiv sektörü üzerine çalışmaları bulunan Kırcova, pazarlama, dijital pazarlama, problem çözme ve karar alma uzmanlık alanlarında çalışıyor. Harvard Business Review bloğunda ekonomi, pazarlama, dijital pazarlama ve sosyal medya üzerine yazılar yazıyor.

 

 

Dr. Cüneyt Evirgen

Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi Direktörü

Boğaziçi Üniversitesi Elektrik Mühendisliği ve Matematik Bölümlerinden çift lisans diploması aldı. Boğaziçi Üniversitesi’nde MBA, Michigan State Üniversitesi’nde pazarlama üzerine doktora çalışmasını tamamladı. 1994-2003 arasında Bileşim International Araştırma ve Danışmanlık şirketinde Genel Müdür olarak görev yaptı. 2004’ten bu yana Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU) Direktörü olarak görev yapıyor. 2005’te Teknosa’da ve 2012’de CarrefourSA ve Çilek Mobilya’da üstlendiği Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini sürdürüyor. Ayrıca, TOBB Perakendecilik Meclisi akademik danışmanı ve TÜAD Disiplin Kurulu Üyesi olan Evirgen, 2003’ten bu yana da Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesi yüksek lisans programlarında (EMBA, MBA, MP) pazarlama yönetimi, stratejik marka yönetimi ve perakende yönetimi konularında ders veriyor.

 

İsmail Hakkı Polat

Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Medya Bölümü Öğretim Üyesi

1989’da ODTÜ Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü’nden mezun oldu. 1989-2004 arasında sırasıyla Siemens, Nortel-Netaş, Ericsson ve Turkcell’de mühendis ve yönetici olarak çalıştı. 2004’ten bu yana Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde “Yeni Medya” dersleri veriyor. Türkiye’nin ilk Yeni Medya Bölümü’nün kuruluş çalışmalarında da rol aldı. Doğan Holding, Merkez Yayın Grubu ve Ciner Medya Grubu gibi medya kuruluşlarının mobil iletişimle ilgili birimlerinin kuruluş ve interaktif servislerinin geliştirilmesinde yönetici/danışman olarak görev yaptı. BBC Media Action’a Bakü Devlet ve Slav Üniversiteleri’ne Yeni Medya müfredatlarının hazırlanmasında danışmanlık yapıyor. New York’taki Open School of Journalism için Mobil Gazetecilik eğitimleri hazırlıyor. Kurum, kuruluş ve üst düzey yöneticilere Dijital Dönüşüm konusunda kişiselleştirilmiş eğitimler veriyor ve stratejik dönüşüm danışmanlığı yapıyor, Bloomberg Business Week Türkiye’de yazıyor.

 

Haluk Sicimoğlu

Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi

Ohio’da Akron Üniversitesi’nde pazarlama ağırlıklı İş İdaresi Bölümü’nden mezun olduktan sonra Florida’da Miami Üniversitesi’nde, pazarlama konusunda lisans üstü eğitimini tamamladı. Pazarlama iletişimi kariyerine, 1988’de Manajans/Thompson’da araştırma bölümünde başladı. 1991’de ALICE/BBDO Ailesi’ne katılarak bu ajansın Stratejik Planlama Direktörlüğünü üstlendi. 1992’de Türkiye’nin ilk stratejik marka planlaması şirketi olan FOCUS 4’u kurdu.1998-2000 arasında merkezi Barcelona’da bulunan BBDO Üniversitesi’nin Stratejik Planlama Bölüm Başkanlığı görevini yürüttü. Sicimoğlu halen BBDO Turkey’de Strateji’den Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi. Bilgi Üniversitesi’nde Öğretim Görevlisi olarak görev yapıyor.

 

Emine Pura

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi

Koç Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun oldu. Coca-Cola’da Pazar Araştırma Sorumlusu ve Ticari Pazarlama Uzmanı, Danone’da Zincir Mağazalar Müdürü olarak çalıştı. Sabancı Holding “Talent Pool” programına seçildi, Danone-Carrefour global “Masse de Merge” projesinde yer aldı. Tribal Sahada Pazarlama’nın Başkanı olan Pura, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin kuruluşundan bu yana, Yönetim Kurulu Üyesi, Asbaşkanlık gibi aktif görevler aldı, 2011-2013 arasında Yönetim Kurulu Başkanlığını üstlendi. Birçok üniversitede pazarlama ve iletişim dersleri, panel ve konferanslarda yer alan Pura, ayrıca sektör yayınlarında makaleler yazıyor.

 

Zehra Öney

Mobil Pazarlama Derneği (MMA) Türkiye Onursal Başkanı

2002 - 2007 arasında Turkcell’de Uluslararası İş Geliştirme, Avrupa Birliği ve Amerika İlişkileri Yöneticiliği, 2007 - 2011 arasında ise Mobilera A.Ş.’nin Türkiye Genel Müdürlüğü’nü yaptı. 2013’te Blippar’ı Türkiye’ ye getirerek 2014’te Blippar Türkiye’yi kurdu ve CEO görevine getirildi. Kurucusu olduğu 360+ Media Interactive’de Ajans Başkanlığı görevini de 2011’den bu yana eş zamanlı olarak sürdürüyor. Yeditepe Üniversitesi Mobil Pazarlama Bölümü’nde Öğretim Görevlisi olan Öney, 2012’de Türkiye Mobil Pazarlama Derneği Başkan Yardımcısı, 2013’te Türkiye Mobil Pazarlama Derneği Başkanı, 2014’ten bu yana ise Türkiye Mobil Pazarlama Derneği Onursal Başkanı olarak görevine devam ediyor.

 

Osman Hakan Turalı

Reklamverenler Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

Uludağ Üniversitesi İşletme Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi  Edebiyat  Fakültesi  Coğrafya  Bölümü’nden  mezun oldu. İş hayatına 1988’de Grünberg  Tic. ve A.Ş.’de satış mümessili olarak başladı, burada Pazarlama Müdürlüğü ve daha sonra  Genel Müdür Yardımcılığı  görevine getirildi. Firmanın 1995 yılında Türkiye Beyaz Eşya sektörünün lider şirketlerinden biri olan BSH ile birleşmesinden sonra  BSH Ev Aletleri San. Ve Tic. A.Ş.’nin Bosch, Siemens, Profilo ve son olarak Gaggenau markalarından sorumlu Marka Pazarlama Direktörlüğüne daha sonra da tüm bu markalardan sorumlu “Vice President” görevine atanmıştır. Halen bu görevini sürdürmektedir.

Türkiye reklam yatırımlarını gerçekleştiren en köklü şirketlerinin üyesi olduğu RVD’nin yönetim kurulu üyesidir. RVD 11. Olağan Genel Kurul toplantısında derneğin başkan yardımcısı seçilmiştir. RÖK Başkanlığı  görevini sürdürmektedir. 1963  İstanbul doğumlu Turalı, evli ve bir çocuk babasıdır, İngilizce bilmektedir.

 

Melda Barkın

Reklamcılık Vakfı Başkanı

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunudur. UC Berkeley’de pazarlama eğitimi aldı. San Francisco’da A.M Beebe Company’de pazarlama bölümünde çalıştı. Reklamcılık kariyerine Leo Burnett İstanbul’da müşteri temsilcisi olarak başladı. Ardından Y&R İstanbul’a geçti ve 14 yıl boyunca görev aldığı ajansta ajans başkan yardımcılığına kadar yükseldi.

2013 yılında CEO olarak Leo Burnett İstanbul’a geri döndü. Barkın, aynı zamanda Reklamcılık Vakfı Başkanı’dır.

 

Neslihan Olcay

IAB Türkiye – Başkan Yardımcısı ve Eğitim Yürütme Kurulu Başkanı

Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümünden 1995'te mezun oldu. Medya planlama ve satın alma sektörüne aynı yıl Universal McCann'de adım attı, sonrasında Initiative Media'da ve Vakko'da çalıştı. 1997’de geri döndüğü Universal McCann'de medya direktörlüğü ve medya grup direktörlüğü görevlerini üstlendi. 2004-2010 arasında Mindshare’de grup direktörü ve yönetim ortağı olarak görev yaptı. 1999-2005 arasında İ.Ü. Pazar Araştırmaları ve Reklamcılık bölümünde ve 2008’de Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde medya planlama dersleri verdi. Koç Üniversitesi, Bilgi Üniversitesi, ODTÜ vb. üniversitelerde ders ve seminerlere konuşmacı olarak katıldı. “Markaloji Markaya Dair Her Şey” adlı kitabın medya planlama bölümünü kaleme aldı. Ocak 2011’den bu yana GroupM ajanslarından Maxus’un CEO'luğunu yürütüyor. Eşzamanlı olarak IAB Türkiye başkan yardımcılığı ve eğitim yürütme kurulu başkanlığı görevlerini de sürdürüyor. Halen GroupM Türkiye Chief Digital Development Officer olarak çalışıyor.

 

Egemen Atış

Brisa Ticari Ürünler Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı

Lisans eğitimini ODTÜ Makine Mühendisliği’nde tamamladı. Boğaziçi Üniversitesi’nde İşletme üzerine yüksek lisans yaptı. 2002’den bu yana Brisa bünyesinde çalışan Atış, Risk Yönetim Müdürü, Ürün Müdürü ve Ürün Yönetim Direktörü gibi çeşitli görevlerde bulundu. 2012’den itibaren Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörlüğü görevini yürütüyor. Evli ve bir kız çocuk babası olan Atış, seyahat etmekten ve sörf yapmaktan keyif alıyor.

 

 

Aslı Yetkin Karagül

Castrol Türkiye ve Hazar Bölgesi Pazarlama Müdürü

Lisans eğitimini Koç Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamladı. BP-Castrol Madeni Yağlar bünyesinde Planlama, Satış, Pazarlama gibi farklı fonksyonlarda görev yaptıktan sonra SDA Bocconi ve ESADE Üniversitelerinin ortak Executive Sales & Marketing bölümünde yüksek lisans yaptı. BP-Castrol MadeniYağlar bünyesinde 10 yılı aşkın sürede yürüttüğü farklı pazarlama görevlerinde yurt içi ve Ortadoğu & Afrika, Avrupa & Afrika
gibi bölgesel Ürün Müdürlüğü ve Teklif Geliştirme rollerini üstlendi. 2014 Haziran itibarıyla Türkiye ve Orta Asya Pazarlama Müdürlüğü görevini yürütüyor.

 

Ebru Özgüç

Vodafone Türkiye Kurumsal Pazarlama Direktörü

Ebru Özgüç, Ankara Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olduktan sonra Fransa’da bulunan  European Üniversitesinde Uluslararası İşletme alanında MBA yaptı. 1995 – 2011 yılları arasında 3M’de görev yaptı ve çeşitli yöneticilik görevlerini üstlendi. 1995 – 2000 yılları arasında Satış ve Pazarlama departmanlarında görev yaptı, sırasıyla 2000 – 2003 yılları arasında 3M Fransa’da Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika’dan sorumlu Pazarlama Müdürü görevini üstlendi. Ardından 3M Türkiye İcra Kurulunda yer aldı ve 2004-2006 yılları arasında 6Sigma Kara Kuşak görevini üstlendi. 2006 – 2009 yılları arasında Kurumsal Pazarlama, Kurumsal İlişkiler ve BT Direktörü olarak görev yaptı. 3M ‘de 2009 – 2011 tarihleri arasında Satış ve Pazarlama Direktörü rolünü üstlendi. 2012 yılında Gilan Mücevher’de Pazarlama Direktörü olarak  çalıştı, Temmuz 2012’den beri Vodafone’da Kurumsal Pazarlama Direktörü olarak görev yapıyor.

 

Yeşim Öztekin

Google Türkiye Ajans İlişkileri Müdürü

İTÜ İşletme Mühendisliği'nden mezun oldu, mezuniyet sonrası Londra'da finans eğitimi aldı. Ardından Türkiye İş Bankası'nda pazarlama, analiz ve kurumsal satışla ilgili çeşitli pozisyonlarda görev yaptı. 2006’da Boğaziçi Üniversitesi Executive MBA programına katıldı. 2007’de Google Türkiye ekibine Müşteri Yöneticisi olarak katılarak Finans ve FMCG sektörlerindeki müşterilere Google AdWords konusunda danışmanlık vermeye başladı. 2011’de Ajans İlişkileri ekibini kuran Öztekin, bir dönem ayrıca FMCG ve Otomotiv sektörlerinden sorumlu Sektör Yöneticisi görevini de üstlendi. Halen Google Türkiye ekibinde, Ajans İlişkileri Müdürü olarak görev yapıyor.


Lütfen Tüm Üyelerimiz için Tıklayınız >




prev
next